8 כלי AI שישנו את העסק שלכם לטובה

8 כלי AI שישנו את העסק שלכם לטובה

בינה מלאכותית (AI) היא אחת הטכנולוגיות המהפכניות והמשפיעות ביותר בעולם העסקי כיום. היא מאפשרת לעסקים להשתמש בנתונים, באלגוריתמים ובמכונות חכמות על מנת לפתור בעיות, לייעל תהליכים, לחדש מוצרים ולשפר את החוויה של הלקוחות בזמן הגלישה באתר. בינה מלאכותית יכולה לעזור לעסקים בכל גודל ובכל תחום, מהקטנים ועד הגדולים, מהמסורתיים ועד החדשניים.

אבל איך תדעו איזה כלי בינה מלאכותית לבחור לעסק שלכם? יש הרבה אפשרויות בשוק, ולא כולן מתאימות לצרכים וליעדים שלכם. לכן, אני כאן בכדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. היום אציג בפניכם את 10 הכלים הטובים ביותר בעולם הבינה המלאכותית שיעזרו לעסק שלכם בשנת 2023. בדגש על כך שיוכללו הבדל ענק בביצועים, בהכנסות ובמוניטין של העסק שלכם.

אז בואו נתחיל!

1. Jasper

Jasper הוא כלי יצירת תוכן מבוסס בינה מלאכותית, שנועד לעזור למשווקים, ליוצרי תוכן ולעסקים ליצור טקסטים איכותיים, משכנעים ומותאמים לקהל היעד שלהם. Jasper משתמש בטכנולוגיות חזיתיות של למידת מכונה(Machine learning) כדי ליצור טקסטים באופן אוטומטי, תוך שמירה על הקשר, סגנון וטון של הנושא. Jasper יכול ליצור טקסטים למגוון רחב של יישומים, כמו פוסטים של בלוג, מיילים, דפים שיווקיים, מודעות, תיאורי מוצרים, תיאורים ליוטיוב, ועוד…

היתרונות של Jasper:

  • חסכון בזמן ובכסף: יצירת תוכן איכותי יכולה לקחת הרבה זמן ומשאבים, במיוחד אם אתם צריכים להעסיק כותבים מקצועיים או לבצע בדיקות ואישורים לטקסט. עם Jasper, אתם פשוט יכולים ליצור טקסטים בקלות ובמהירות, תוך דקות בודדות.
  • איכות גבוהה: Jasper משתמש במודלים מתקדמים של בינה מלאכותית, שמסוגלים לייצר טקסטים רלוונטיים, קוהרנטיים ואטרקטיביים, שמתאימים לקהל היעד ולמטרה שלכם. Jasper מבצע בדיקות אוטומטיות של דקדוק, איות, פסיקולוגיה, SEO, ומציע הצעות לשיפור הטקסט. בנוסף, Jasper גם מסוגל להתאים את הסגנון והטון של הטקסטים לפי ההעדפות שלכם, להוסיף נקודות מרכזיות, ציטוטים, סטטיסטיקות ועובדות מעניינות על מנת להעשיר את התוכן שלכם.
  • יצירתיות וחדשנות: Jasper לא רק מעתיק או משחזר טקסטים קיימים, אלא יוצר טקסטים חדשים ומקוריים משלו, טקסטים שמביעים את הרעיונות והמסרים שלכם בצורה ייחודית ומרעננת. Jasper גם מסוגל לחשוב מחוץ לקופסא, ולהציע נושאים, כותרות, תתי-כותרות ופסקאות פתיחה שיתפסו את תשומת הלב של הקוראים, תוך כדי שמירה על עניין וסיקרון מצידם עד סוף הקריאה.
    Jasper גם מסוגל ליצור טקסטים לפי ההוראות והקריטריונים אותם הגדרתם לו ולהתאים את התוכן לסוג המדיה בו אתם משתמים כמו מייל, בלוג, אתר חדשות, פוסט בפייסבוק/אינסטגרם.

2. Luminar

Luminar הוא כלי ליצירת סרטוני וידאו המבוסס על בינה מלאכותית, הכלי נועד לעזור לעסקים ליצור קטעי וידאו איכותיים, מרהיבים ומקצועיים, מבלי להיות מומחים בעריכת וידאו או בצילום.

Luminar משתמש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להמיר טקסט לוידאו, תוך שימוש בתמונות, סרטונים, אנימציות, מוסיקה ובקולות שמתאימים להקשר ולמסר של הוידאו. Luminar יכול ליצור וידאו למגוון רחב של יישומים, כמו מוצרים, הדרכות, סיפור על מותג, טסטימוניאלים, ועוד.

היתרנות של Luminar:

  • קלות ונוחות: יצירת וידאו איכותי יכולה להיות תהליך מסובך ומייגע, שדורש הרבה ציוד, צוות, תכונות וכישורים.
    עם Luminar, תוכלו ליצור וידאו בקלות ובנוחות, רק באמצעות טקסט. תוכלו לרשום את הטקסט שמתאר את הבקשה שלכם בכל שפה, עם העדפת סגנון, הקטגוריה והאורך של הוידאו שאתם רוצים. Luminar יעשה בשבילכם כבר את השאר.
    הוא יצור בעבורכם את הוידאו כבר מושלם ישר לשימוש בתוך דקות.
  • איכות ומקצועיות: Luminar משתמש במקורות אמינים ואיכותיים להפקת סרטוני הוידאו שלו, כמו תמונות וסרטונים מספריות ענקיות, מוסיקה וקולות מאתרים מובילים, ואנימציות וגרפיקות מעוצבות בצורה מקצועית.
    Luminar מבצע גם אופטימיזציה אוטומטית של הוידאו, תוך שיפור האיכות, התאמת הצבעים, הוספת תוספות ומעברים, והתאמה לפורמט המתאים לפלטפורמה אותה הגדרתם לו, כדוגמת יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, ועוד.
  • יצירתיות וחדשנות: Luminar ייצור בשבילכם סרטון מושלם בו הוא יביע את הרעיונות והמסרים שלכם בצורה ייחודית ופרשית. Luminar מסוגל לחשוב מחוץ לקופסא, ולהציע סיפורים, תרחישים, דמויות ואפקטים שיתפסו את תשומת הלב של הצופים שלכם, במטרה לעודד אותם להישאר עד סוף הסרטון. Luminar גם מסוגל ליצור וידאו לפי ההוראות והקריטריונים שלכם, ולהתאים את הוידאו לסגנון ולמטרה שלכם, מהדרכה ועד סרטוני שיווק.

3. Zapier

Zapier הוא כלי אוטומציה ואינטגרציה שנועד לעזור לעסקים לחבר בין יישומים, מערכות ושירותים שונים בהם הם משתמשים.

באמצעות Zapier ניתן לייעל את התהליכים והמשימות היומיומיות. Zapier משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות  בכדי לאפשר למשתמשים ליצור זרימות עבודה אוטומטית, שמקשרות בין היישומים שלהם באופן חכם ומותאם. Zapier יכול לחבר בין מאות יישומים ושירותים, כמו Gmail Slack, Salesforce, Dropbox, Facebook, Twitter, ועוד.

היתרונות של Zapier:

  • חסכון בזמן ובמאמץ: אוטומציה ואינטגרציה של יישומים ושירותים שיעזרו לכם לחסוך הרבה זמן ומאמץ, במקום שתאלצו לבזבז זמן יקר על עבודה ידנית, חוזרת ומשעממת. עם Zapier, תוכלו להגדיר אוטומציות יעילות עבודה שיעשו עבורכם את העבודה ברקע, ויעדכנו אתכם רק כאשר יש צורך.
  • שיפור ביעילות ובתפוקה: שיפור היעילות והתפוקה של העסק , על ידי הפחתת שגיאות, עיכובים ובלאגנים שנובעים מעבודה ידנית ומפוזרת. עם Zapier, תוכלו להבטיח שהמידע והנתונים שלכם מעודכנים, מסונכרנים ומאובטחים בין כל היישומים והשירותים,
    תוכלו להגדיל את שיתוף הפעולה בין הצוותים והמחלקות. לדוגמא, ניתן להגדיר אוטומטית שהמערכת תעדכן את הלידים במערכת סיילספורס, כל פעם שנכנס טופס חדש בפייסבוק, או שתפרסם אוטומטית את הפוסטים שלכם בטוויטר ובאינסטגרם.
  • התאמה וגמישות:  באפשרותכם לבחור את היישומים והשירותים אותם תרצו לחבר, את המשימות והתנאים שאתם רוצים לבצע, ואת ההודעות וההתראות שתרצו לקבל.

4. Clara

Clara הוא כלי שירות לקוחות מבוסס בינה מלאכותית, הוא יעזור לכם לספק חוויה מעולה, מהירה ואישית ללקוחות, בכל עת ובכל מקום. Clara משתמש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת להבין את השאלות, הבקשות והתלונות של הלקוחות שלכם. הוא יספק באופן אוטומטי תשובות, פתרונות והמלצות מדויקים ומותאמים לסיטואציה. Clara יכולה לתקשר עם הלקוחות באמצעות טקסט, קול או וידאו, ובאמצעות כל אפיק מדיה שהם יעדיפו מצ’אט, מייל, טלפון ועד וואטסאפ.

היתרונות של Clara:

  • שיפור בשביעות הרצון של הלקוחות: שירות לקוחות איכותי הוא אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת העסק, תוך שמירה על הלקוחות שלכם מרוצים. עם Clara, ניתן להיות בטוחים שהלקוחות שלכם מקבלים תשובות ופתרונות לכל השאלות והבעיות שלהם, בצורה מהירה, יעילה ואדיבה, מבלי להמתין או להתקשר למוקד טלפוני. Clara גם מסוגל להתאים את השירות לפי הפרופיל, ההיסטוריה וההעדפות של כל לקוח, ולהציע לו הצעות, הנחות והטבות שיגדילו את שביעות הרצון שלו.
  • חסכון בעלויות ובמשאבים: שירות לקוחות הוא דבר יקר ומעמיס, שדורש הרבה עובדים, תשתיות, כלים והכשרות. עם Clara, ניתן לחסוך בעלויות ובמשאבים, ולהעביר את העבודה הקשה לבינה המלאכותית. Clara תתמודד עם כמות גדולה ומשתנה של לקוחות, ותספק להם שירות אחיד ואיכותי, מבלי להתבלבל או להתעייף. בנוסף, Clara גם תלמד מהמשוב והנתונים של הלקוחות על מנת שהיא תשתפר במתן השירות שלו.
  • התאמה וגמישות: Clara מאפשרת לכם להתאים את השירות לפי הצרכים וההעדפות של העסק. תוכלו ליצור שירות מותאם אישית שיענה על הבעיות והאתגרים הייחודיים של העסק  שלכם. תוכלו לבחור באיזו צורה הלקוחות יפנו אליכם, את השפה, הטון והתגובה שתרצו להשתמש בהם בזמן מתן מענה ללקוחות, להגדיר חוקים, תנאים וטריגרים שיקבעו את ההתנהגות של Clara.
    Clara גם תאפשר לכם לשנות ולעדכן את השירות בכל עת, ולבקר את הפעילות והתוצאות שלו באמצעות דוחות מפורטים.

5. Sparky

Sparky הוא כלי ניהול פרויקטים, שנועד לעזור לעסקים לתכנן, להפעיל, לעקוב ולשלוט על הפרויקטים והמשימות שלהם, בצורה יעילה ומקצועית. Sparky ינתח את המטרות, המשאבים, התקציבים ולוח הזמנים של הפרויקטים, הוא יספק לכם המלצות, תחזיות ואזהרות מבוססות נתונים. Sparky יכול לתקשר עם המנהלים, הצוותים והלקוחות באמצעות טקסט, קול או וידאו, ובאמצעות כל פלטפורמה שאתם מעדיפים, כמו מייל, סלאק, סקייפ, ועוד.

היתרונות של Sparky:

  • שיפור באיכות ובהצלחה של הפרויקטים: ניהול פרויקטים הוא תהליך מורכב ודינמי, שדורש הרבה ידע, ניסיון וקשב.
    עם Sparky, תוכלו להבטיח שהפרויקטים שלכם מתוכננים, רצים, מנוטרים ומבוקרים בצורה מקצועית, שתגיעו למטרות שהצבתם בזמן עם התקציב הנכון. Sparky יעזור לכם לקבוע את העדיפויות, העדכונים, ההתקדמות, הסיכונים והבעיות של כל פרויקט ופרויקט, הוא יציג בפניכם גרפים, טבלאות, דיאגרמות ומדדים. Sparky גם יספק לכם המלצות ותחזיות מבוססות נתונים, שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר בעבור כל פרויקט.
  • חסכון בעלויות ובמשאבים: ניהול פרויקטים יכול להיות תהליך יקר, שדורש איש מקצוע, כלים, תשתיות והכשרות.
    באמצעות Sparky, תוכלו לחסוך את כל זה. Sparky יתמודד עם הפרויקטים שלכם ויספק לכם עוזר מקצועי, בין היתר הוא ישתפר על בסיס הפידבק שלכם והנתונים של כל פרויקט על מנת לשפר את הביצועים שלו בהמשך העבודה.
  • יצירתיות וחדשנות: Sparky לא רק מנהל את הפרויקטים שלכם, אלא גם מעודד את היצירתיות והחדשנות. Sparky מסוגל להציע רעיונות, השראות ומשימות יצירתיות, שיעזרו לכם לפתח פתרונות מקוריים ומשובחים לבעיות ולאתגרים של בכל פרויקט ובכל משימה. Sparky גם מסוגל ליצור תוכן ויזואלי, כמו גרפיקות, אנימציות, וידאו ועוד שישמשו להדגמה, הצגה ושיווק הפרויקטים עליהם אתם עובדים.

6. Lila

תמיד חלמתם ללמוד בקלות ובאותה נשימה באופן יעיל? Lila יעזור לכם להתקדם בכל נושא או תחום בו אתם מעוניינים.
Lila משתמש למעשה בטכנולוגיות מתקדמות על מנת להבין את הידע, המיומנויות, המטרות וההעדפות של המשתמשים, ולתת להם תוכן, תרגילים ומשחקים מותאמים ומעניינים.

היתרונות של Lila:

  • שיפור בהבנה ובזיכרון של המשתמשים: למידה היא תהליך דינמי, שדורש הרבה חשיבה, חקירה וחזרות על הנושא.
    עם Lila, תוכלו ללמוד בצורה יעילה, שתשתפר את ההבנה והזיכרון שלכם בנושאים ובתחומים אותם הגדרתם. Lila יעזור לכם לבחור את התוכן המתאים לרמת הידע והמיומנות שלכם, ויציג אותו באמצעות מדיה ויזואלית, קולית וטקסטואלית. Lila גם יספק לכם תרגילים ומשחקים שיערכו את ההתקדמות שלכם, ויחזקו את הזיכרון שלכם באמצעות חזרות מתוזמנות ומותאמות.
  • התאמה וגמישות לצרכים ולהעדפות של המשתמשים: למידה היא תהליך שמשתנה מאדם לאדם וקורה בקצב מותאם אישית, בהתאם לצרכים, להעדפות ולמטרות של כל אדם. עם Lila, תוכלו להתאים את הלמידה לפי האינטרסים, הסגנון, הקצב והזמן שלכם, וליצור למידה מותאמת אישית שתענה על הבעיות והאתגרים איתם אתם מתמודדים.
  • הנאה ומוטיבציה: למידה היא תהליך שמצריך הרבה מוטיבציה, התמדה, והנאה. עם Lila, אתם בטוח תהנו מהזמן שאתם מקדישים ללמידת נושא כלשהו, תרגישו שאתם משיגים את המטרות שהצבתם לעצמכם.

7. Remy

Remy יעזור לכם לבצע אופטימיזציה על מנת לשפר, לייעל ולמקסם את התוצאות שלכם בכל תחום או פעילות של העסק.
Remy יבין את המצב הנוכחי, הפוטנציאל, המגבלות והאפשרויות של המשתמשים, ויספק בהתאם טיפים, הדרכות וכלים מותאמים ומשתלמים.

8. DeepBrain

כלי יצירת וידאו, שנועד לעזור לעסקים ליצור וידאו מרתק ואיכותי מבוסס על טקסט פשוט. עם DeepBrain AI, תוכלו להמיר את המאמרים, הפוסטים, התיאורים או ההודעות שלכם לסרטוני וידאו איכותיים ומקצועיים, שישמשו להדגמה, הצגה, ושיווק של המוצרים או השירותים שלכם.

אני מקווה שהכתבה עזרה לכם ונתנה עוד כיווני מחשבה שעדיין לא חשבתם עליהם קודם, מוזמנים לספר לי בפרטי איך מתקדם התהליך ואם יש לכם שאלות נוספות תרגישו חופשי לשתף אותי 😀

אני עובד על המחשב

הירשמו לניוזלטר בכדי להישאר מעודכנים

יצירת קשר

ידע זה כוח!
הירשמו בכדי להישאר מעודכנים ›

וואטפסאפ

את קבוצת הוואטסאפ הזו

אסור לך לפספס

קבוצת הוואטסאפ האיכותית בישראל ללימודי בניית אתרים , וורדפרס ומה שבינהם

וואטסאפ
וואטסאפ
וואטסאפ

מוכנים לצאת למסע?

בואו נדבר