השמנת יתר? גם באתרי אינטרנט

השמנת יתר? גם באתרי אינטרנט

השמנת יתר היא אחת הבעיות המרכזיות בבריאות הציבור בישראל, נתון חדש קובע כי 59.4% מהאוכלוסייה הבוגרת סובלת מעודף משקל או השמנת יתר.
אך ההשמנה אינה מתייחסת רק לבריאות הפיזית שלנו , גם באינטרנט קיימת תופעה של “אתרים שמנים” – אתרים עמוסים בקבצים כבדים , ללא אופטימיזציה, שמובילים לחוויית משתמש גרועה ודירוג נמוך במנועי החיפוש.

בדיוק כמו דיאטה ושמירה על תפריט מאוזן כך גם אופטימיזציה נכונה תאפשר לנו לא רק לשפר את ביצועי האתר אלא גם תתרום לקידום האורגני של האתר שלנו בגוגל ובמנועי החיפוש השונים .

יצירת קשר

זקוקים למומחה?
בואו נדבר ›

גוגל לא אוהב משקל עודף

בדומה להשמנת יתר הפוגעת בבריאות ובחיים היומיומיים , אתרים שמנים סובלים מביצועים ירודים . זמני טעינה ארוכים , חוויית משתמש גרועה, וקצב נטישה גבוה הם רק חלק מהתסמינים של אתר כבד. גוגל ומנועי חיפוש שונים לוקחים בחשבון את מהירות האתר בעת דירוגו ואתרים איטיים מדורגים נמוך יותר במנועי החיפוש, מה שמוביל לתנועה נמוכה יותר וכתוצאה מכך, פחות המרות והכנסות לעסק.

כיצד אתר "כבד" משפיע על חוויית המשתמש?

משתמשים מצפים לאתרים שנטענים במהירות ושומרים על חוויית גלישה חלקה. כאשר לאתר לוקח זמן רב להיטען , המשתמשים מתייאשים ועוברים למתחרים .
מחקר של גוגל משנת 2017 קבע כי זמן טעינה של 1-3 שניות מעלה את הסיכוי לנטישת האתר ב-32%!

אתר איטי לא מהווה רק בעיה טכנית – הוא משפיע ישירות על המוניטין שלכם ועל הצלחת העסק.

נכנסים למשטר קפדני

בחירת תבנית קלה ומינימליסטית

הבחירה בתבנית וורדפרס היא למעשה הצעד הראשון . תבניות מורכבות עם קוד מסורבל יכולות להכביד על האתר שלכם .
יש לבחור בתבניות קלות, מותאמות למובייל ומינימליסטיות כדי להבטיח שהאתר יישאר קל ומהיר לטעינה.

אופטימיזציה לתמונות: הפחתת משקל בלי לפגוע באיכותן

תמונות כבדות הן גורם עיקרי בהאטת אתרי וורדפרס. כדי לשמור על אתר מהיר, יש לדחוס את התמונות טרם העלתן לאתר ולהשתמש בפורמט המתקדמם מבית גוגל WebP, המאפשר דחיסה טובה יותר ללא פגיעה באיכות וטעינה מהירה יותר של התמונה בזכות עיבוד איכותי יותר.

מזעור ושילוב קבצי CSS ו-JavaScript

קבצי CSS ו-JavaScript יכולים להפוך את האתר שלכם לאיטי אם הם לא מטופלים כראוי. יש לצמצם קבצים מיותרים ולצמצם ככל הניתן קבצים מנופחים , בין היתר ניתן למזער ולשלב קבצים אלו מה שיבטיח לכם טעינה משופרת יותר בצורה משמעותית.

שימוש ב-CDN: קריאת התוכן מכל רחבי העולם

שימוש בשירותי CDN (Content Delivery Network) מפחית את זמן הטעינה על ידי הפצת תוכן האתר בשרתים ברחבי העולם . כך המשתמשים יכולים לגשת לתוכן במהירות מהשרת הקרוב ביותר אליהם .

שמירת קבצים נפוצים בזיכרון המטמון

שמירת קבצים בזיכרון מטמון (Cache) של הדפדפן מבטיחה שהאתר ייטען מהר יותר בביקורים חוזרים של גולשי האתר. למעשה אפשרות זו מסייעת באמצעות שמירת קבצים נפוצים בזיכרון , מה שמקטין את העומס על השרת אחסון ומאיץ את טעינת האתר.

יצירת קשר

זקוקים למומחה?
בואו נדבר ›

מהירות אתר = הצלחה במנועי החיפוש

אז בדיוק כמו שהבנתם , זמן הטעינה של האתר הוא פרמטר קריטי בדירוג האתר שלכם בגוגל. שימוש בכלים כמו Google PageSpeed Insights לבחינת מהירות האתר וקבלת דגשים על שיפור קבוע ומתמיד שלו יסייעו לנו בהשגת יתרון תחרותי בקידום האורגני.

המאבק בהשמנת יתר והשמירה על אורח חיים בריא דורשים תשומת לב ומאמצים רבים – ממש כמו שמירה על אתר וורדפרס מהיר וקל. עם אופטימיזציה נכונה ותשומת לב לפרטים הקטנים , ניתן לשפר את ביצועי האתר בצורה משמעותית תוך שמרה על גולשים מרוצים שחוזרים שוב ושוב לבקר באתר שלנו .

האתר שלכם הוא כמו גוף חי – ככל שתשמרו על הבריאות שלו ותדאגו לאופטימיזציה באופן עקבי כך הוא יפעל טוב יותר וישיג תוצאות טובות יותר.
תשקיעו בבריאות האתר שלכם ותראו איך הדירוג שלכם במנועי החיפוש יטפס כלפי מעלה.

אני עובד על המחשב

הירשמו לניוזלטר בכדי להישאר מעודכנים

יצירת קשר

ידע זה כוח!
הירשמו בכדי להישאר מעודכנים ›

וואטפסאפ

את קבוצת הוואטסאפ הזו

אסור לך לפספס

קבוצת הוואטסאפ האיכותית בישראל ללימודי בניית אתרים , וורדפרס ומה שבינהם

וואטסאפ
וואטסאפ
וואטסאפ

מוכנים לצאת למסע?

בואו נדבר